چاکلیٹ سے بنا عجیب وغریب گھر

 

پیرس: آپ نے بچوں کی کہانیوں، فلموں میں ایک ایسا گھر دیکھا ہوگا جو مکمل طور پر چاکلیٹ اور کھانے پینے کی اشیا سے بنا ہوتا ہے لیکن اب فرانس میں ایک ایسا ہی چھوٹا کاٹیج بنایا گیا ہے جس کی ہر شے چاکلیٹ سے بنی ہے۔اس گھر کی دیواریں، چھت، آتش داں، گھڑیال، کتابیں اور یہاں تک کہ فانوس بھی چاکلیٹ سے ڈھالے گئے ہیں۔

پیرس کے جنوب مغربی نواح میں قائم اس کاٹیج کو فرانس کے مشہور چاکلیٹ ڈیزائنر جین لوک ڈیکلوزو نے بنایا ہے۔ اس کی خاص بات یہ ہے کہ بطخوں کا تالاب اور بستر تک چاکلیٹ سے بنے ہیں یعنی چند چیزوں کی سوا گھر کا بیشتر حصہ چاکلیٹ سے بنایا گیا ہے۔

جین لوک نے پوری زندگی چاکلیٹ سے حیرت انگیز اشیا تخلیق کی ہیں اور اب اس گھر کی تیاری کے لیے بھی انہوں نے بہت سے نئے انداز اور تکنیک پر کام کیا ہے۔مزے کی بات یہ ہے کہ اس گھر میں رہا بھی جاسکتا ہے،ہوٹلوں کی بکنگ کی ایک بین الاقوامی ویب سائٹ کے مطابق جو لوگ یہاں رات گزارنا چاہتے ہیں وہ 5 اور 6 اکتوبر کو یہاں ٹھہر سکتے ہیں۔

یہاں رکنے والے افراد چاکلیٹ گھر میں ایک ورکشاپ میں حصہ لے سکیں گے تاکہ وہ اسی طرح کے چاکلیٹ گھر کا ایک ماڈل بناسکیں۔ اس کے علاوہ یہاں کے دلکش پھول باغ میں بیٹھ کر لذیذ کھانے بھی کھاسکیں گے۔

تبصرے بند ہیں.